BÖLGE GAZETECİLERİ DİYARBAKIR’DA TOPLANDI

Basın İlan Kurumu Genel Müdürü Abdulkadir Çay, Diyarbakır’da düzenlenen istişare toplantısında Diyarbakır, Batman, Bingöl, Mardin, Muş, Siirt ve Şırnak’tan süreli yayın temsilcileriyle bir araya geldi. Gazete yöneticimiz Barış Arslan’ın da katıldığı toplantıda mesleki sorunlar da masaya yatırıldı. Kurumsal İletişim Müdürü Emre Tosun ve Diyarbakır Bölge Müdürü Murat Yürekli’nin de eşlik ettiği Genel Müdür Çay, düzenlenen bölge toplantılarının temel amacının basın mensuplarıyla aynı masa etrafında bir araya gelerek sorunları yerinde dinlemek ve çözüm üretmek olduğunu dile getirdi.

CİĞERLO KONUT BÖLGESİ OLDU
CİĞERLO KONUT BÖLGESİ OLDU
İçeriği Görüntüle

Bi̇k Toplantı

Kurumsal iş birliklerine de değinen Çay, basın kuruluşlarının finansmana erişimini kolaylaştırmak amacıyla Kredi Garanti Fonu ile imzalanan protokolün sektöre önemli katkılar sunduğunu belirterek, basın kuruluşlarına ve çalışanlarına fayda sağlayacak yeni iş birlikleri üzerinde çalıştıklarını vurguladı. İhtiyacın karşılanması amacıyla üniversitelerle iş birliğine önem verdiklerini ifade eden Genel Müdür Çay, iletişim fakültelerindeki akademik birikimin sektörle buluşturulmasının hedeflendiğini belirterek, “Akademik birikimin sahaya yansıtılması, sahadaki tecrübenin de akademiye aktarılması, nitelikli çıktılar elde edilmesi açısından önemli bir model. Kurumumuzu bir köprü olarak konumlandırıp üniversitelerle basın sektörünü yerelde bir araya getirmeye çalışıyoruz” dedi. Toplantı, süreli yayın temsilcilerinin görüş, öneri ve taleplerinin alınmasının ardından sona erdi.

Bi̇k Genel Müdürü

Kaynak: HABER MERKEZİ