TPAO Genel Müdürü Mehmet Uysal, yarın Batman´a gelecek.

Genel Müdür Uysal, geçen yıl şenliklerde de çarpıcı açıklamalarda bulunmuştu.

Genel Müdür Uysal´ın yerel basına yansıyan sözleri, Ak Parti İl teşkilatı tarafından toplanan gazeteler Ankara´ya götürülmüştü.

Aradan bir yıl geçti…

Ve tekrar Genel Müdür Uysal, Batman´a geliyor.

Uysal, acaba geçen yıl ki sözlerinden farklı sözler dillendirecek mi?

Maliye Bakanı Mehmet Şimşek ve iki Milletvekilinin şu ana kadar sahip çıkmadığı Petrolspor, artık sefilliğe oynamaktan bıktı…

Batmanlıların da Genel Müdür Uysal´dan beklentileri var…

50 yıllık bir kulüp.

Mazisi başarılarla dolu olan Petrolspor´a verilecek 300-400 bin TL, TPAO için belki de bir çerez parası.

Yarım asırlık koca kulüp son yıllarda profesyonel ligde kalmak için adeta can çekişiyor.

Hasta ve komadaki kulübümüze artık Genel Müdür Mehmet Uysal, serumu verip ayağa kaldırmalı.

Yazıktır, günahtır, bu kentte var olan tek aktivite spordur.

Petrolspor Batman´ın olmazsa olmazıdır.

Bakın Karabükspor nerden nereye geldi…

Eğer bu ilde gençleri sosyal aktivitelere itmek istiyorsak o zaman Petrolspor´a sahip çıkılması gerekir.

Batmanlılar, Genel Müdür´den Pazar günü şenliklerde müjdeli haber bekliyor.

Promosyon parasının yanı sıra kulübe kalıcı bir desek verilmesinin zamanı geldi, geçiyor bile…

TPAO gibi büyük bir kuruluşun Petrolspor´a kucak açmasını istiyoruz. 

Her yıl bu takımın sıkıntılarını yazmaktan gına geldi.

Bu takımın tek kurtuluş reçetesi Genel Müdür Uysal´ın vereceği destek tedavi olacak…

Petrol-İş Sendikası Batman Şube Başkanı Mustafa Mesut Tekik, yönetim kurulu üyeleri ve TPAO çalışanları da yarım asırlık kulübe destek verilmesinden yana.  Genel Müdür Uysal destek vermediği taktirde sendika ile birlikte Batmanlılarda alanlarda demokratik tepkisini gösterecektir. Bu da en doğal hakları….