KÜLLİYEDE ANMA PROGRAMI
‘15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü’ etkinlikleri kapsamında Necat Nasıroğlu külliyesi camiinde Mevlidi Şerif programı düzenlendi. Programda şehitlerimizin ruhuna Kur’an Kerim ve mevlit okundu. Programa Vali Ekrem Canalp, kamu kurum müdürleri, siyasi parti ve STK temsilcileri ile çok sayıda vatandaşımız katıldı. Program, Batman Belediyesi ve Vakıflar Bölge Müdürlüğü tarafından yapılan ikramlarla son buldu. Daha sonra etkinlikleri kapsamında Valimiz Ekrem Canalp ve eşi Dr. Ayten Canalp, 15 Temmuz Gazisi Atilla Yüce’yi evinde ziyaret ederek, aile ile bir süre sohbet etti.

MİLLİ BİRLİK GÜNÜ KUTLADI
‘15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü’ Atatürk Parkı’nda yoğun katılımla gerçekleşti. İl protokolünün tam kadro katıldığı programda Vali Ekrem Canalp, toplanan kalabalığa hitap etti. Vali Canalp: “Türkiye’de bir iç karışıklık ortaya çıkartma ve mümkün olduğunca Türkiye’den bir Suriye, bir Irak ve bir Libya ortaya çıkarabilmekti, asıl amacı buydu bu darbe teşebbüsünün. Ama Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın önderliğinde ve liderliğinde milletimiz, engin ferasetini bir kez daha gösterdi. Batman örneğinde olduğu gibi memleketimizin 81 vilayetinde milletimiz caddeler ve meydanlara koştu. O gece dünya demokrasi tarihine altın harflerle yazılan bir destana imza attı” dedi. Program, Grup Tillo konseri, Malatya Battalgazi Mehter Takımının gösterisi ve Batman Belediyesi Müzik Korusu konserleriyle sona erdi.

Next





