Batman’da profesyonel takımların halini anlatmaya gerek yok.

Bir taraftarın eleştirisine bile tahammülümüz kalmamış.

Taraftardır eleştirecekte, destekleyecekte.

Takımın kötü futboluna tepki göstermesi de doğaldır.

Sonuçta süper lig maçlarındaki bilet fiyatlarından daha çok para ödüyor.

Belediyespor’da yeni süreç neyi gösterecek hep birlikte göreceğiz, beklemek ve görmek gerekir.

Geçen yönetim ve teknik heyet üç maçta 6 puan toplayarak başarılı bir grafik çizdi. Burhan Kaynak ve Mahmut hoca başarılı bir tablo çizerek görevden ayrıldı.

Yeni süreçte yönetim ve teknik heyetin bu ekipten daha çok başarılı olmaları bekleniliyor. Yoksa başarılı olanlara bir haksızlık olur…

Petrolspor’da ise sezon başı yazdıklarımın halen arkasındayım. Bu takımdan hiçbir şey olmaz. Arife günü izlediğim Petrolspor ile ligin başlamasına kısa bir süre kala Diyarbakır’da izlediğim Petrolspor’un hiçbir artısını göremiyorum.

Bu takım ligi bu hafta ‘bay’ geçirecek ama değişen yine bir şey olmayacak. Çünkü bu takım transfere ne kadar para harcadığı da ortadadır.

İki haftadır iç sahada izlediğim takım evlere şenlik. 18’e girmeyen Gökhan ve yedekte oturan Fatih Berber ve Fatih Sencar, sahada oynayan futbolculardan kat kat üstün.

Petrolspor kadrosunu çıkaran sevgili dostlara bir çift sözüm var; Bu takım ilk ikiye girmez. Bırakın Batmanlı futbolcular oynasın.

Yazıktır harcanan bu paralara, yazıktır, Batmanlı futbolcuları kazanmayanlara….

Bu takım böyle geldi, böyle de gidecek…

Sezon başı ile sonunda hiçbir şey eksik olmayacak. Petrolspor, geçen yılın kadrosunu aratıyor.

Suçlu aramıyorum.

Bu takımı seviyoruz.

Kötü futbolu bizleri üzüyor.

Bu takım nasıl toparlanacak Allah teknik heyete sabır versin….

 

YENİ SAHA DA GEÇ KALINIYOR?

En çok destek verilmesi gereken kuşkusuz amatörlerdir.

Amatör olmadan profesyonel olmaz.

Amatör takımların yöneticilerinin ve futbolcularının gözü yeni sahada. Aylardır söz verilen ve yapılacağı bildirilen 19 Mayıs semt sahasındaki sahaya neden başlanılmadığına bir anlam veremiyoruz.

Yeni sezonda 21 takımı iki saha kaldırmaz. Bir an önce yeni sahanın yapımına başlanılmalı. Bu konuda Vali sayın Ahmet Turhan’ın konuyla ilgili ne kadar bilgisi olduğundan haberdar değilim. Fakat Vali Turhan’dan yeni sahanın başlanılması için amatörler destek bekliyor.

Çünkü Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nde çalışmalar yavaş gidiyor. Verilen sözler gerçekleşmeyebiliyor.

Aylardır 16 Mayıs şehir stadının zemini Nisan ya da Mayıs ayında değişecek diye açıklama yapanlar, maalesef verdikleri sözlerin ne kadar arkasında durabildiklerini görebiliyoruz. 

19 Mayıs semt sahasında yapılması planlanan yeni sahada da henüz bir tık yok. Bu sahada 16 Mayıs şehir stadının zemini gibi unutulur gider…

Bu konuda Vali sayın Turhan’ın sorunlara karşı duyarlı olduğunu hepimiz yakından takip ediyoruz. Yeni saha bir an önce sezona yetişmesi için Batman amatör liginde mücadele eden yaklaşık 750 genç futbolcu kardeşimizin ümidi Vali Turhan’dır. Vali Turhan’da beklentilere cevap vereceğine inanıyorum. Yeni saha bir an önce yapılacağına Valilik desteğiyle inanıyorum…