BATMAN’DA GİRİŞİMCİLİK AKADEMİSİ KURULUYOR
BATMAN’DA GİRİŞİMCİLİK AKADEMİSİ KURULUYOR
İçeriği Görüntüle

İLK ZİYARET ZİRAAT ODASINA

Temmuz ayının başında yeni görev yerlerine gitmesi beklenen Vali Yardımcısı Mustafa Culakar ile Kaymakam Muhammed Yılmaz, veda ziyaretleri kapsamında Batman Ziraat Odası’nı ziyaret etti. Ziyarette, Batman’da görev yaptıkları süre boyunca edindikleri dostlukları ve kentle kurdukları bağları dile getiren iki yönetici, Batman’ın kendileri için özel bir yere sahip olduğunu söyledi. Culakar ve Yılmaz, “Üç yıl süreyle Batman’da görev yaptık. Kuşkusuz bu şehrin bizde ayrı bir yeri var. Burada meslek hayatımızın en güzel dönemlerinden birini yaşadık. Acı ve tatlı birçok anımız oldu. Batmanlıların gösterdiği ilgi ve alakaya teşekkür ediyoruz. Yeni görev yerlerimizde de Batmanlılara kapımız sonuna kadar açık olacak. Batman halkından haklarını helal etmelerini diliyoruz” ifadelerini kullandı.

Mustafa Culakar-1

“BATMANLILARA KAPIMIZ HER ZAMAN AÇIK”

Yeni görev yerlerinde de Batmanlılarla bağlarını sürdüreceklerini belirten ili yönetici, “Yolu yeni görev yerlerimize düşecek tüm hemşerilerimizi bekleriz. Batmanlılara kapımız her zaman açık olacak” dedi. Batman Ziraat Odası Başkanı Nizamettin Aydiş ise veda ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Mustafa Culakar ve Muhammed Yılmaz’a yeni görev yerlerinde başarılar diledi.

Muhabir: RESUL AYAZ