YAKINLARIYLA PİKNİĞE GİTMİŞTİ
Lise mezunu olduğu öğrenilen ve üniversite sınavına hazırlandığı belirtilen İsmail Arzık, ailesiyle birlikte pazar günü Balpınar beldesi yakınlarında Batman Çayı çevresinde pikniğe gitmişti. Serinlemek amacıyla suya giren talihsiz genç, akarsuda boğularak yaşamını yitirdi. Dünakşam Batman Eğitim ve Araştırma Hastanesi morgunda otopsisi yapılan İsmail Arzık, yakınlarının gözyaşları arasında Beşiri ilçesine bağlı Örmegöze köyünde toprağa verildi.
Muhabir: NEZAHAT SUMBÜL
Next




