HERKESE DUYARLILIK ÇAĞRISI

Kısa adı BAMED olan Bağımlılıkla Mücadele Derneği Batman Başkanı Mehmet Demirhan, yönetim kurulu üyeleriyle birlikte 26 Haziran Dünya Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü'nde hem farkındalık oluşturdu hem de vatandaşlara çağrıda bulundu. Gülistan Caddesi'nde broşür dağıtımının yanı sıra yürüyüş yaparak farkındalık oluşturduklarını ifade eden Başkan Demirhan, Batman Çağdaş Gazetesi'ni de ziyaret etti.

Bağımlılıkla Mücadele Merkezi

ANIZ YAKMA, GELECEĞİNİ YAKMA!
ANIZ YAKMA, GELECEĞİNİ YAKMA!
İçeriği Görüntüle

“BATMAN’DA ÖNEMLİ PROJE”

Bağımlılıkla mücadele gününde yaptıkları çalışmaları değerlendiren Demirhan, şunları kaydetti: “Batman'a AMATEM binası yapıldı. Bu önemli bir proje. Elbette fiziki yapı olarak önemsediğimiz bu projenin hayata geçirilmesi çok iyi. Önemli olan, binanın yapımından sonra bakanlığın burayı rehabilitasyon merkezine dönüştürmesidir. Bakanlıktan beklentimiz, bu konudaki STK’larla birlikte bir dizi etkinlik yapılmasıdır. Özellikle kurum yöneticileriyle birlikte ev ziyaretlerinin yapılmasında fayda var. Ayrıca Batman'da yapımı önümüzdeki günlerde tamamlanması planlanan AMATEM binasına 10 ila 20 arasında uzman görevlinin atanması gerekiyor. Biz de 26 Haziran’da eş zamanlı olarak tüm illerle birlikte bu önemli günde toplumumuza verilmesi gereken mesajları paylaştık.”

Muhabir: NEZAHAT SUMBÜL