İş insanı Nasıroğlu’ndan taraftara iyi haber
İş insanı Nasıroğlu’ndan taraftara iyi haber
İçeriği Görüntüle

Batman Organize Sanayi Bölgesi’nde yaklaşık 30 yıldır müdürlük görevini sürdüren Zeynep Akbel, görevinden ayrıldı. Batman Organize Sanayi Bölgesi’nin kuruluşundan bu yana uzun yıllardır OSB Müdürlüğü görevini yürüten Akbel, mesainin ilk gününde görevinden ayrıldığını duyurdu. Zeynep Akbel, 22 Haziran 2026 tarihi itibarıyla OSB Müdürlüğü görevinden ayrıldığını belirterek şu açıklamada bulundu: “Bu 30 yıllık süre zarfında birlikte çalışma fırsatı bulduğum tüm sanayicilerimize; destekleri, güvenleri ve iş birlikleri için içtenlikle teşekkür ederim. Tüm sanayicilerimize sağlık, mutluluk ve çalışmalarında başarılar diliyorum.”

Kaynak: HABER MERKEZİ