KAYIT DIŞI SU TÜKETİMİNİN ÖNÜNE GEÇİLİYOR
Batman Belediyesi Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü, kent genelindeki toplam aktif abone sayısını 161 bin 551’e yükseldiğini açıkladı. Batman Belediyesi’nin açıklamasında; “12 Mayıs 2022’den bu yana yürütülen saha çalışmalarıyla 37 bin 734 yeni abone sisteme dahil edilmiştir. Kentteki toplam aktif abone sayısı, 161 bin 551’e ulaşmıştır. Kaçak su kullanımının önüne geçilmesiyle birlikte vatandaşlarımızın su tüketimleri, resmi kayıtlara alınmıştır” denildi.
Kaynak: HABER MERKEZİ
Next





