DEM Parti Batman Milletvekili Zeynep Oduncu, kentte bir bakım merkezinde yaşananlarla ilgili açıklamada bulundu. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı ile Adalet Bakanlığı’na çağrıda bulunan Oduncu; “Bakım merkezinde vahşet tablosunun altından her gün yeni bir şüpheli ölüm çıkıyor. Yetkililer susarak bu gündemi soğutacaklarını sanadursun, iki engelli yurttaşımızın daha şüpheli ölümüne dair bilgiler tarafımıza ulaştı. Soruşturmanın kamuoyuna yansımasından bu yana Batman’da evladını o merkeze teslim etmiş, yakınını ‘doğal ölüm’ diye toprağa vermiş onlarca aile uykusuz. Her biri acılı ve haklı bir şüpheyle kapımızı çalıp soruyor; “Benim çocuğumu da mı öldürdüler?” bu haklı isyanın muhatabı biziz ama sorumlusu o bakanlık koltuklarında susarak oturanlardır. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı ile Adalet Bakanlığı’na açık çağrımızdır; “Üç-beş personeli tutukladık’ diyerek bu vahşetin üstü örtülemez” dedi.
Milletvekili Oduncu’dan bakım merkeziyle ilgili yeni iddia
DEM Parti Batman Milletvekili Zeynep Oduncu, kentte bir bakım merkezinde yaşananlarla ilgili açıklamada bulundu.
Bunlar da ilginizi çekebilir