Batman’da araç kullanımına kısıtlama!

Batman’da korona tedbirleri kapsamında yeni trafik uygulaması hayata geçiyor.

08 Mayıs 2020 Cuma 20:06
17327 Okunma
Batman’da araç kullanımına kısıtlama!

Kararı açıklayan Vali Hulusi Şahin; “Diğer bir karar da araçlara yönelik. Yarından itibaren tek ve çift plaka uygulamasına geçiyoruz. Yani tek haneli günlerde plakasının sonu tek olan araçlar, çift haneli günlerde de çift rakamlı araçlar trafiğe çıkacak. Ayrıca 5 büyük ekip kuruyoruz, bunlar Batman’daki tüm marketleri denetleyecek. Bu ekipler alınan tedbirlere uyulup uyulmayacağını denetleyecek” dedi.

Son Güncelleme: 08.05.2020 20:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Suat 2020-05-09 12:09:06

Tek cift plaka hic mantikli olmamis. Hergun araciyla ise gidenler nasil islerine gisecekler .

Kararlari verirken lutfen biraz detayli dusunun.

Avatar
Hazret 2020-05-09 11:23:49

Ben bir şantiyenin yöneticisiyim ve her gün işe gitmem gerekiyor. Ancak benim tek bir aracım var. Bu durumda her gün işe gidişim nasıl olacak. Şantiyede şehir merkezinde değil.

Avatar
Okuyucu 2020-05-09 02:55:44

Akıl da var mıydı bu toplantıda
Düşünsenize sen çıkabiliyorsun mecbur isen
Ama yolda yürüyerek servise binerek gidersin
İlla karar alacağız diye karar alınmış demekki
Az öneme sahip işletmelerin kapatılması
Akşam volta atılan yerlerin kapatılmasını sağlasaydınız mesela
İle git ama araban gelmesin
Ciddiyetinizi kaybediyorsunuz
Sizin uygulamayı ulusal mecra duysa ne yaparlar acaba

Avatar
Hüseyin 2020-05-09 02:52:53

Çok saçma bir uygulama

Avatar
Evren 2020-05-11 01:07:22

Coca Cola yı protesto edip fanta içmek gibi bir karar. Toplu taşımaya teşvik ediliyor insanların corona virüse yakalanma olasılığı daha da çok artıyor. 3120 TL de cezası varmış.

Avatar
Mehmetşah anaç 2020-05-10 14:57:03

Bu gün pazar anneler günü.bütün anneler gününü kutlarım.bende annemi ziyarete gitmek için bindim arabama,vali kavşağı na geldim,trafik polisleri durdurdu,bu ün çift plaka araç günüymüş,haberin yokmu yok dedim,olsaydı ben nasıl trafiğe çıkarım dedim.Allah şahidimiz olsun haberim yoktu.3150 lira ceza kestiler.Allah hak ve şahittir bilmiyordum,ve trafiğe çok riayet eden biri olarak.gereken bütün batman plakalı araçlara mesaj yolu ile iletilmeliydi.bizbize yeteriz her gün mesaj geliyorda.buna neden araç sahipleri aydınlatılmadı.bence sayın vali beyin bunu dikkate alması lazım.bu cezayı bilerek ben yemedim.iyi günler.

Avatar
Mehmetşah anaç 2020-05-13 02:02:45

Tek çift plakadan haberdar deyildim.hiç haberim olmamıştı,rahatsızdım,baş ağrım ateşim vardı,arabama bindim emniyet müdürlüğü vali bey kavşağında,polis durdurdu.anneler günündeydi,yaşam hastanesine gidip nir musyene olayım dedim ,sonradındada duruma göre köye gidip annemin ellerini öpecektim,3150 lira ceza yazdılar,hastaneye gittim amma annemi ziyarete gitmedim.çok özldm.hastane raporum var,sulh ceza hakimliğine vermeyi düşünüyorum.tek çift türkiyenin hangi vilayetinde uygulanmışki,istanbul gibi bir 16milyon nüfüslü kentte,bile ticari taksilere bir sefere mahsus uygulandı.batmanda uygulama bana göre uygun olmamıştıki,syn vali bey hemen kaldırtı,amma ceza yiyen vatandaşların durumu ne olacak.syn vali beyin bu plakadan dolayı kesilen cezaları af etmesini bekliyoruz.iyi akşamlar.

Avatar
Ceyhan 2020-05-10 22:45:16

Hergun ise gitmemiz lazim bunun icin ne yapmaliyiz say in valim tşekurler