Günlerden Cumartesi idi. İşadamımız Ekrem Konaç’ın daveti üzerine Organize’deydik. Organize Sanayi bölgesinde peş peşe yapılan yatırım mekanları görülmeye değer.

 

Ekon-Kimya Yönetim Kurulu Başkanı Konaç ve diğer işadamlarımızı dinleme fırsatımız oldu.

 

 

Konaç, “Batman’ın yatırım potansiyeli var. Sanayinin gideceği tek yer artık sanayi’dir. Petrol, özel hastaneler ve alış veriş merkezleri doyuma ulaştı. Sınırsız alan Sanayicilere kaldı. Yeni açılacak teşviklerde ilimiz için önemli bir fırsat. Teşvik avantajını iyi kullanmak gerekir. 20 fabrika şu anda organize sanayi bölgesinde hizmette. En geç 2 yıl içerisinde fabrika sayısı 70’i bulacak. Buda şu demektir ki; en az 6 bin insanın istihdama kavuşacak”

 

 

20 iş fabrikasının yapıldığı alanlarda canlılık görülmeye değer. Her ne kadar kentte esnaflarımız iş yok dese de, Organize Sanayi bölgesinde hareketlilik kendini gösteriyor.

 

İkinci alçı fabrikasının yapıldığı bölgede; çerez, süt, mobilya, yiyecek fabrikalar peş peşe açılırken, Hey-Güneş Tekstilinde temel atma çalışmalarına başlamasıyla organize daha da canlandı.

 

 

Günlerden cumartesi olmasına rağmen araçların gidip gelmesi canlılığın en güzel göstergesi idi. İş adamları organize de mutlu. Çekilen her resim bunun bir somut belgesi. Organize Sanayi bölgesinde iş adamlarımızın birbirlerinin yatırım alanlarını ziyaret edip fikir danışması birlik ve beraberliği gösteriyor

 

Tekno Baran Alçı Fabrikası’nın ortaklarından Nihat Terece, A.Kadir Dalgıç’ın yanında Ekon-Kimya Yönetim Kurulu Başkanı Ekrem Konaç’la birlikte yatırım alanlarında birbirlerine danışmaları güzel bir durum.

 

 

İşte birlik ve beraberliğin ön planda olduğu yatırım alanlarının genişlenmesini istiyoruz. İki iş adamımızın omuz omuza vermesi yani;  Tekno Baran Alçı Fabrikasının yatırımcıları gibi örnek teşkil edecek çalışmalar artmalı

 

Her ne kadar ülkede bir kriz var olsa da, Organize Sanayi bölgesinde yatırımın mutluluğunu görmek güzel durumlardan biri. Çektiğim her resimde iş adamlarımızın mutluluğu objektiflere yansıdı. Keşke hep böyle resimler çeksek, birlik ve beraberliği yansıtan…

 

 

BU KENTİN KALKINMASINI KİM İSTEMİYOR?

 

 

Organize sanayi bölgesinde; süt, çerez, un, deterjan vs. gibi ihtiyaçlar üretilmesi hem Batman hem diğer illerin ihtiyaçlarını karşılayacak düzeyde. Batmanlılara düşen görevlerde yok değil, İş adamlarımızın da birbirlerine destek olmaları gerekir. Batman’ın en büyük marketlerinde artık Batman’da üretilen malları da görmek istiyoruz.

 

Organize sanayi bölgesinde üretimi yapılan mallara Batman’lılarında sahip çıkması gerekir. Eğer kentimiz burada üretilen malları tercih etmiyorlarsa bu ilin kalkınmasını istemeyenler olur ancak…

 

Bu kentte üretilen ne olursa olsun, tercih etmemiz gerekir. Kayseri’de yapılan Mobilya yerine Batman’da üretilen mobilya’yı tercih ederim. O para benim memleketimin cebinde kalması gerekir.

 

 

Yukarıda da okuduğunuz mamuller bu ilde üretiliyorsa talebimiz organize sanayi’de üretilen mallara olsun. Bu kentin dışından gelecek artık ürünlere karnımızın tok olması gerekir. Batman’lıyım diyen bundan böyle organize sanayi bölgesinde üretilen malları tercih etmelerinin zamanı geldi.

 

 

Sözün özü; Umarım bu il artık güzel yatırımlarla ülke gündemine de damgasını vurur. Ama Organize sanayi bölgesinde üretilen malları artık marketlerimizin raflarında yer alması gerekir. İş adamları birbirlerine destek verildiğinin fotoğrafını organize sanayi bölgesinde yansıttık. Büyük marketlerin sahipleri de arkadaşlarıyla birlikte aynı yolda olurlar…

 

Batman yatırıma aday bir kent…

 

 

Yeter ki birbirimize destek olalım…