2.Lig Beyaz grupta liderliğini sürdüren Batman Petrolspor, Pazar günü Elazığspor deplasmanına çıkacak. Karşılaşmaya Elazığspor’un geçen sezondan devam eden cezası nedeniyle Elazığ taraftarı alınmayacaktı. Elazığ İl Spor Güvenliği Kurulu, karşılaşmaya Batman taraftarının da alınmaması için karar aldı. Karar, geçmiş yıllarda iki kulübün taraftarları arasında yaşanan gerginlikler ve olaylar gerekçe gösterilerek alındı. Pazar günü Elazığ’da oynanacak karşılaşma seyircisiz oynanacak. (Haber Merkezi)
Muhabir: CEMAL GÜLER
Next





