Üç ilçeye çöp aracı
Referanduma kısa bir süre kala hükümet esnafın yanı sıra yerel yönetimlere de çeşitli destekler sağlamaya başladı. Bu destekler kapsamında Batman’ın üç ilçe belediyesine Çevre ve Orman Bakanlığından çöp aracı verildi. Çöp araçları Sason, Hasankeyf ve Beşiri belediyelerine verildi. AKP’li üç belediye başkanı çöp aracı almak için dün başkentin yolunu tuttu. Her biri yaklaşık 100 bin TL’ye mal olan çöp araçları dün belediye başkanlarına teslim edildi.