OTLAKLAR BESİCİLERİ SEVİNDİRDİ
Batman'da bu yılın ilk iki ayında etkili olan yağışlarla yeşeren mera ve otlaklar yöre besicilerini sevindirdi. Batman'da hayvancılık yapan besiciler, geçen yıl yaşanan kuraklıktan büyük ve küçükbaş hayvanları otlattıracak alan bulmakta güçlük çektiklerini hatırlatarak, şöyle konuştular; “Geçen sene hem ot hem de su konusunda bayağı endişelenmiştik. Ancak bu yılın ilk aylarındaki yağışlar bizi çok mutlu etti. Kar ve yağmurlarla doğa yeniden canlandı, otlar yeşerdi. Böylelikle hem süt verimi hem de yem artmış olacak. Bu yıl bereket yağdı. Kuraklık endişemiz ortadan kalktı.”