YAŞAM

Pandemi bitti ama maske kullanımı devam ediyor

Eskişehir’de eczane teknisyenliği yapan Seda Arabacı, pandemi sonrası maske kullanımının artık gündelik hayatın parçası haline gelen bir alışkanlık olduğunu dile getirdi.

Abone Ol

İçişleri Bakanlığınca valiliklere gönderilen yönerge ile 2022 yılının Nisan ayında tüm kapalı alanlarda maske zorunluluğu uygulamasına son verilmişti. Bu yönergenin yayınlanmasının üstünden 3 sene geçmiş olmasına rağmen vatandaşların bir kısmının bu alışkanlıklarını bırakmadıkları görüldü. Eskişehir'de eczane teknisyenliği yapan Seda Arabacı, vatandaşların hala sağlık ocağına ve hastaneye giderken tedbir amaçlı maske kullanımına devam ettiğini belirtti. Özellikle risk taşıyan grupların maske kullanımına hala dikkat ve özen gösterdiğini ifade eden Arabacı, maskenin günlük hayatın bir parçası olma sürecinin gelişiminden bahsetti.