BATMAN İÇİN KRİTİK KARARLAR

Batman İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu, yeni kararlar aldı. Alınan kararlara göre 5 gün süreyle 'etkinlik ve eylemlere' destek vermek amacıyla Batman kent merkezine yapılacak giriş-çıkışlar yasaklandı

15 Haziran 2020 Pazartesi 21:33
53989 Okunma
BATMAN İÇİN KRİTİK KARARLAR

YENİ KARARLAR ALINDI
İl Umumi Hıfzıssıhha Kanununun 23. Maddesi gereğince Batman İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Batman Valisi Hulusi Şahin başkanlığında toplanarak bir dizi karar aldı.  Alınan karara göre 5 gün süreyle 'etkinlik ve eylemlere' destek vermek amacıyla Batman kent merkezine yapılacak giriş-çıkışlar yasaklandı. Valilikten yapılan açıklama şöyle: "İçişleri Bakanlığımızca yayınlanan genelgeler kapsamında; Ülkemizde yaklaşık olarak 178.230 vatandaşımızın hastalanmasına ve 4.807 den fazlasının vefat etmesine sebep olan KORONAVİRÜS salgının gerçekleşebilecek her türlü toplu eylem/etkinliklerde vatandaşlarımıza bulaşma riskinin bulunmasından dolayı ilimiz genelinde COVİD-19 salgını emniyet tedbirleri kapsamında, her türlü açık alanlarda yapılması planlanan eylem/etkinlikler ile bu eyleme destek vermek amacıyla il sınırlarımıza gelen şahısların ve araçların ilimiz sınırları içersine giirişlerinin ve başka illerde gerçekleşmesi planlanan eylem etkinliğe katılım amacı ile ilimizden çıkışlarının 5442 sayılı İl İdaresi Kanunun 11. Maddesi ve 2911 sayılı Toplantı ve Gösteri Yürüyüşleri Kanununun 17 ve 19. Maddesine istinaden ilimiz genelinde (Polis ve Jandarma sorumluluk bölgelerinde) 15-20/06/2020 tarihleri arasında YASAKLANMASINA alınan kararlara aykırı olarak hareket eden şahıslar veya kurum, kuruluş, dernek ve tüzel kişiler hakkında 5326 Sayılı Kabahatler Kanununun 32. Maddesi uyarınca idari yaptırım uygulanmasına, Sağlık Bakanlığı ve Bilim Kurulunun tavsiyeleri doğrultusunda alınan kararların etkinliğinin arttırılarak virüsün yayılmasını engellemek, toplum sağlığı ve kamu düzenini korumak amacıyla Batman Merkez Ziya Gökalp Mahallesinde bulunan bina hakkında uygulanan karantinanın 15/06/2020 tarihinden itibaren kaldırılmasına, Oybirliği ile karar verilerek imza altına alınmıştır."

Son Güncelleme: 16.06.2020 12:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Chvjbklchc 2020-06-15 23:07:52

Yine birileri ortalığı karıştırmaya çalışıyorlar.artıkbatman eski batman değildir.herkes insan gibi evinde otursun zaten salgın almış başını giditor kimse kurallara uymuyor.llütfen dış güclerin oyununa gelmeyelim.

Avatar
adnan 2020-06-16 11:44:36

virüs için olmadığı kesin.

Avatar
Mehmet 2020-06-16 09:00:17

Ne yapsalarda olmuyor kuru bi inat var bana bişey olmaz belki sana bişey olmaz ama sen başkalarına bulaştıracaksın farketmeden ve ölümüne sebep olacaksın. Maske takmam sosyal mesafeye uymam mantığı var fırınlar lokantalar berberlerde bile kimse uymiyor. Tamam başka illerdede artıyor ama çok az ama batman diyarbakırda rekora koşuyor. Bunasıl vurdumduymazlıktır. Allah sonumuzu hayretsin bu kafayla zor iş

Avatar
Kurtalanlı 2020-06-17 00:35:15

Kardeşim kimsenin umurunda değil bu virüs buna emniyette dahil.bugün yetkililerin umrunda olmasa vatandaş neden umursasınki.ben geçenlerde karantina dan biri çıktı polisi aradım duyarlı bir vatandaş olarak ama polimgeldi binanın önüne hanede kilere dışardan sordu herkez evdemi diye doğal olarak onlarda he abi herkez evde dedi hâlbuki çıkan kişi çıkıp gitti kim bilir kimlerle Temsa girdi ve polis tamam diyip çıkıp gitti.hade buyrun bakalım burda vatandaş ne yapsın.madem karantinaya koyuyorsunuz onun önlemini alman lazım yoksa bu şekilde sen bu yayılmanın önüne hiçbir şekilde geçemessin imkanı yok.He birde Batman'da bir kaç zihniyetsize denk geldim adamlar diyorki yok lo yok ne virüsü hepsi devletin oyunudur hastalık felan yok.bende ona dedimki kardeş devletin işi gücü yok gelip seninlemi uğraşacak.inanmıyorsan ben söylim ben ide virüs kaptım ve hastanede tedavi gördüm deyince baktım korkup yanımdan uzaklaştı ne oldu hani devletin oyunuydu niye korktun sustu.işte böyle zihmiyetsizler yüzünden batman aldı başını gidiyor.İnanmayan geri zekalı git hastaneyede gör bakalım oyunmu değilmi gör ahmak.sizin gibi ahmaklar yüzünden başımıza herşey gelir

Avatar
mehmet 2020-06-16 16:37:42

kurallara ilk basta kural koyanlar uymasi zorunludur denetimin olmadigi ver vurdum duymazligin boy gosterdigi bir sehirden bahsediyoruz ki bu sehir ki issizlikte sondan 3. varin siz dusunun no devlet no kural

Avatar
Derya 2020-06-19 03:53:26

Öyle diyorsunuz mejbur çalışan insanlar var benim eşim ceza evinde annemlerde kaldığım için hic bi yardim alamiyorum onu bırakın 1000 tl yardim yardim diyolar niye peki ihtiyaci olan insanlari göz ardı ediyorlar ben kendi mahallemde kuyumcu dumanları olan zenginlere verdiklerini gördüm niye ozaman ihtiyacin olan insanlara vermiyolar benim abim engelli bu bin tl yi aldi diye haneden biri yararlanmış diyolar abimin parasi cebime girmiyo ki yani insanlar dışarı mecburiyetten cikiyor kim kime bu zamanda yemek ekmek verir hic kimse vermez birazda bu yönden bakın bir çocuğum la zor geciniyorum sosyale yardımda bulunuyorum yok ailenle kaldigin icin faydalanamiyorsun diyorlar kimse kimseyi boşuna suçlamasın

Avatar
Yusuf 2020-06-18 21:35:14

Bence şehir içi arabaları virüsü yayıyor.
Düşünün taşının 1 eder 2. İki de eder 4. 8 16 32 64 128 256 512 1024 e kadar yavaş sonrası siz düşünün

Avatar
Bu virüs konusunda duyarlı bir vatandaş olarak bu mesajı mı okusanız sevinirim 2020-06-17 12:23:39

Batman'da bazı kendini bilmez vurdum duymaz insanlara sesleniyorum bu virüs konusunda biraz daha duyarlı olalım çünkü bu bir vebaldır kul hakkı ihlalidir.bu yüzden ben vebenim gibi kalıcı hastalıkları olanlar 3 aydan fazla mecbur kalmadıkça dışarı çıkamıyoruz her kim bu salgın virüs belasını dikkate almayıp.diyer insanlara.bulaştırırsa.bu bir vebaldır kul hakkı ihlalidir.buyüzden kıymete.kadar bu salgın virüs belasını bulaştıranlar.Allah hakkımızı bırakmasın inşAllah ve kıyamete kadar bu insanlara davacıyiz ayrıca bu konuda duyarlı güzel insanlara.sesleniyorum mahallenizde sokağınızda gizliden nişan düğün ve taziye kuranları uyaralım bukonuda duyarsız kalırsak biz de bu konuda vebal alırız ayrıca başta Sayın valimize ve bu konuda bütün yetkililere sesleniyorum bu virüs konusunda her ne gerekiyorsa lütfen rica ediyoruz. Onu uygulayın yoksa. Diyer insanların, vebalini alırsınız. Bu güzelim. Batman da daha sağlıklı huzurlu barış ve kardeşlik ve duyarlı kültürlü anlayış ve dayanışma içinde bir hayat yaşamak için Allaha. Dua ediyorum selamlar saygılar sunuyorum