BATMAN'DA 5 MAHALLEYE DİKKAT!

Son haftalarda vaka sayısının hızla arttığı Batman'da, aktif vaka sayısının en fazla olduğu bazı mahalleler de açıklandı.

BATMAN'DA 5 MAHALLEYE DİKKAT!

Son haftalarda vaka sayısının hızla arttığı Batman'da, aktif vaka sayısının en fazla olduğu bazı mahalleler de açıklandı.

25 Temmuz 2020 Cumartesi 21:58
45526 Okunma
BATMAN'DA 5 MAHALLEYE DİKKAT!

İl Sağlık Müdürü Dr. Hakan Pamukçu, sosyal medyada yaptığı açıklamada mahalleleri sıraladı ve şu uyarılarda bulundu: "Değerli hemşehrilerim; Batman'da aktif vaka sayılarının yüksek olduğu mahalleler; 1-Belde, 2-Gültepe, 3-Kültür, 4-Çamlıtepe, 5-Bahçelievler mahallesi. Maske, sosyal mesafe ve el hijyeni kurallarına tüm hemşehrilerimin uymasını önemli rica ediyorum."

Son Güncelleme: 25.07.2020 22:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mir 2020-07-26 12:56:04

Sayın müdürümüz, sizin bu risk masanız neden ve niçin telefonlara cevap vermiyorlar. Çok ayıp halka bunlar yapılmaz. 3 gündür arıyorum cevap veren yok.

Avatar
Selime 2020-07-26 09:35:29

Yeter artık sokağağa çıkıyorsunuz gerekli tedbirleri alın başkalarının canını hiçe saymayın dikkat edin maske takın...

Avatar
Ebru 2020-08-06 13:34:35

Böyle maskesiz tedbirsiz dolaşın aferin size siz ya sevdiğiniz biri öldüğünde de maske beden önemli belki anlarsınız ama nerde sizde vicdan olsa maske takarsiniz ama yok çünkü boş bir ego var bana bişey olmaz Allah akıl fikir versin

Avatar
Omer isik 2020-07-30 01:11:18

On durtgun karatinada kaldim vefa diye bir telefon numarasini bize verildiler telefon numarasinin son rakami 53 ve54 bu telefonlari ongun ca boyunca aradim her aradigimda aradigin kisiye olasamiyor Allah komsulardan razi olsun komsular bize yardimci oldular ben bu telefona olasamadim

Avatar
Hakan 2020-07-29 22:46:41

Bahçelievler hariç diğer semtlerde özel ve resmi hastahaneler var bu bölgelerde harita üzerinde yoğunluk o yüzden fazla.gulistan caddesi girişinde zabıta maskesiz caddeye girenlere gülümsüyordu.ölen ölsün kalan sağlar bizim taktiği uygulanıyor resmen...

Avatar
Vatandas 2020-07-29 16:33:51

Batman sağlık il müdürlüğü malesef sınıfta kaldı bu pandemi döneminde

Avatar
... 2020-07-29 02:51:26

Bu mahallelerde daha çok görülmesinin nedeni; karı-koca ikisininde çalışıyor olması.

Avatar
Devrmici 2020-07-27 19:24:33

İnsa fatih mahlesinde yakalnirs hepai geber