TEK SES VE TEK YÜREK OLARAK
GÜCÜMÜZÜ GÖSTERECEĞİZ
Antalya Batmanlılar Derneği Yönetim Kurulu ve Antalya Batmanlılar Derneği Başkanı Necat Pekince, önümüzdeki haftalarda yapılacak Antalya Ticaret ve Sanayi Odası seçimlerinde Beyaz Grup adayı Reşat Güney’i destekleme kararı aldıklarını belirtti. Başkan Pekince, yazılı açıklamasında şunları kaydetti: “Her şeyden önce Antalya Batmanlılar Derneği olarak, Antalya’da üreten, istihdam sağlayan ve bu şehrin ekonomisine değer katan tüm üyelerimizi, iş insanlarımızı ve değerli hemşerilerimizi sandık başına giderek bu güçlü birlikteliğe destek olmaya, tek ses ve tek yürek olarak gücümüzü göstermeye davet ediyoruz. Üyelerimizin hak ve menfaatlerinin korunmasına katkı sağlayacağına inandığımız bu süreçte tüm adaylara başarılar diliyor, seçimlerin Antalya iş dünyası için hayırlı olmasını temenni ediyoruz.”