HDP Batman Milletvekili aday listesi kesinleşti

Halkların Demokratik Partisi Batman Milletvekili aday listesi kesinleşti.

HDP Batman Milletvekili aday listesi kesinleşti

Halkların Demokratik Partisi Batman Milletvekili aday listesi kesinleşti.

07 Nisan 2015 Salı 15:56
6183 Okunma
HDP Batman Milletvekili aday listesi kesinleşti

Halkların Demokratik Partisi Batman Milletvekili aday listesi kesinleşti. Yüksek Seçim Kurulu’na verilen HDP’nin Batman aday listesinde 1. sıra adayı aslen Midyatlı olan Ali Atalan, ikinci sırada Batman eski İHD Başkanı Saadet Becerikli, 3. sıra avukat Ayşe Acar Başaran, 4. sıra adayı ise Hasan Yağız. Bu arada Batman’dan adaylığı beklenilen Feleknas Uca ise Diyarbakır’dan aday gösterildi.

 

 

Son Güncelleme: 07.04.2015 16:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kurtalan 2015-04-09 12:18:10

Arkadaşlar hepimize hayırlı uğurlu olsun önemli olan gönlümüz ve kalbimizin bir olması

Avatar
hazotaksi.mehmet.fidan 2015-04-08 12:24:43

Hayır.olsun

Avatar
hazotaksi 2015-04-08 12:19:34

Hayır.olsun

Avatar
ayetullah tureli 2015-04-07 20:09:09

İstanbuldayim hayal kiriklihina uhradim halkin iradesi nerde sanki beni ben yoneteyim diye secim oluyor bAtman ha hdp ha akp ayni kavimde. Artik oyumu yakacak abim burhanettin tureli 2012 newrozunda yakalandi ve 2014 kadir gecesinde yakalandi niye bir iradesi ve iradesinden dolayi ceza evinde suan eyer ceza evin deki niye ben ozgurce bunu seceyim diye eyer ben eyer istedihim kisi aday aday edilmese bende secmem diyer adaylari buda bir tepki olsun batmandaki on zekali sivil kuruluslara

Avatar
metin akti 2015-04-07 19:36:11

Batmam halkına hayirliolsun batman hakı adaylarına en iyi sekilde sahiblenecek batmana 4 de 4 yakısır. Akpeyi gomelim sandığa

Avatar
Nurettin İlik 2015-04-07 18:05:07

batmana yakışan Adayları göstermişseniz sevindim

Avatar
leşker 2015-04-07 17:24:59

feleknas uca neden batman'dan aday gösterilmedi?! oyumu bu seçimde hdp'ye vermeyeceğim. kafalarına göre liste yapıyorlar. halkı takan yok!

Avatar
baymanli 2015-04-07 16:22:04

Batman halkina resmen saygisizlik edilmistir.bu adaylar hdp ye oy kazandirmaz