YENİ TEKNİK HEYET VE
FUTBOLCULARLA TANIŞTI
Koyu bir Batman Petrolspor taraftarı olan Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, geleneksel hale getirdiği kamp ziyaretini bu yıl da sürdürdü. Bolu’da yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Kırmızı-Beyazlı ekibe moral ziyaretinde bulunan Bakan Şimşek’e, Bakan Yardımcısı Zekeriya Kaya ve Batman Milletvekili Ferhat Nasıroğlu da eşlik etti. Petrolspor’un kamp yaptığı oteli dün akşam saatlerinde ziyaret eden Bakan Şimşek, yeni teknik direktör Selçuk Şahin ve yardımcılarıyla tanıştı. Kırmızı-beyazlıların kadrosuna kattığı futbolcularla da tek tek görüşen Bakan Şimşek, Petrolspor’un yeni sezonda da güçlü bir ekip oluşturacağına inandığını söyledi. Şimşek, son üç yılda büyük başarılar elde ederek bir üst lige çıkan Batman Petrolspor’un, yeni sezonda da hedeflediği noktaya ulaşacağına inandığını belirtti.