NİÇİN?
Bir önceki gece uyumak için başımı yastığa koyduğumda her nedense uyuyamadım, uykum kaçmıştı, geçmişim cereyan etti gözlerimin önünden ve birden kendimi çocukluk günlerimde (!) gördüm. Ama her nedense o, çocukluk günlerim (!) batıdaki çoğu çocukların çocukluğu gibi değildi, tıpkı şimdiki birçok fakir ailenin çocukları gibi. O zamanlar köyde yaşıyorduk ve sabahın erken saatlerinde, çoğu çocuk yataklarında mışıl mışıl uyurlarken ben, bazen bir bazen de iki bakraç yoğurt elimde Batman’ın yolunu tutar yoğurt satmaya giderdim 4 km yayan yol alarak.