KURUMLARDA NÖBET DEĞİŞİMİ!

Abone Ol

*Yaz mevsiminin başlangıcı olan Haziran’da sıcaklar aniden bastırdı. Soğuk havanın hakim olduğu Mayıs ayında ‘yönetici’ değişikliği sinyalleri gelmişti. Batman’da yaklaşık 4 yıl yöneticilik koltuğunda oturan bazı simaların ‘yer’ değiştirmeye başladı…

*Batman’da önce Defterdar ardından Vali, dün de İl Sağlık Müdürü ‘yer’ değiştirdi. Bu şehirde uzun süre yöneticilik yapan müdürler bir bir ayrılıyor. Belki de yakında verimli olmayan bazı yöneticiler de bu değişim rüzgarına dahil olur…

DEĞİŞİME DOĞRU
32 Yıllık ‘İl’ Batman’da son yıllarda uzun süreyle ‘yöneticilik’ yapan simalar koltuklarını bırakıp başka illerin yolunu tutuyor.

Kimi geride hoş bir seda, kimi ise bazı iddialarla adından söz ettiriyor.

Geçen Mayıs ayında Batman’da ilk ataması çıkan yönetici Defterdar Ali Osman Bilgili idi.

 Bilgili, aynı zamanda 2 sene de Belediye Başkan Yardımcılığı yapmıştı.

Geçen hafta Defterdar ayrıldı.

Dün de Batman'ın yeni Defterdarı, göreve başladı.

Batman’da uzun süredir ataması konuşulanlardan bir isim de Vali ve Belediye Başkanvekili Hulusi Şahin’di.

Şahin de geçenlerde Batman’a veda etmişti.

Edirne’den Batman'a gelen yeni Vali Ekrem Canalp, 10 günü aşkındır denetimleriyle adından söz ettiriyor.

Sabah 05.00 brifingleri, ilçe ve belde ziyaretleri derken Batman'ın ücra mahallelerini bile tanımaya çalışan Vali Canalp’ın temposuna ayak uydurmak kolay değil.

Edirne’de de benzeri çalışmaları yapan Vali Canalp’ın, ilk gün söylediği ‘Halkın Valisi olacağım’ sözleri icraatlarıyla örtüşüyor.

PAMUKÇU DA VEDA ETTİ
Batman İl Sağlık Müdürlüğü görevini 4 yıldır sürdüren aslen Cizreli Dr. Hakan Pamukçu da komşu Diyarbakır’a atandı.

Pandemi döneminde de iyi sınav veren Pamukçu için Diyarbakır gibi büyük bir şehre atanması bir yerde taltiftir.

Batman’da iyi sınav veren yöneticiler, büyükşehirlerin yolunu tutuyorlar.

Vali Şahin, Malatya’ya, Dr. Pamukçu Diyarbakır’a gitti.

Son günlerde bir değişim rüzgarı sürüyor Batman'da.

Kim bilir yakında Batman’da bazı yöneticilerde bu değişim rüzgarına kapılacak gibi…

BİR UYARI…
Yeni yöneticiler göreve başlarken, maalesef etraflarını saran bir grup var.

O malum grup yüzünden de yöneticiler bazı gerçeklerden bihaber oluyor.

Sorumlu mevkilerde olanlar ve önemli makamları işgal edenlere şöyle bir uyarıda bulunmak istiyoruz.

Başarılı olmak, hayırlı hizmetlerde bulunmak istiyorsanız; önce etrafınızdaki bazı çevrelerden uzak durmaya çalışın.

Bunların farklı sıfatları olabilir ama her dönemde gelen yeni yöneticinin etrafını saranlar bellidir.

Yeni yöneticilerin bu çemberi yarmadan ve dağıtmadan başarıya ulaşması imkansız.

Her seferinde sizleri alkışlayanlar; sizin iyiliğiniz için değil, sizden çıkar beklentisi içerisindedir. Aman o çevreden uzak durun.

Bizden söylemesi.

Sağlıkla kalın…