SAĞLIK ÜSSÜ OLACAK

**İl Sağlık Müdürü Dr. Hakan Pamukçu, 2021 bütçesine alınan 500 yataklı tam teşekküllü hastanenin Batman’ın sağlık üssü olacağını söyledi.

29 Eylül 2021 Çarşamba 17:16
5541 Okunma
SAĞLIK ÜSSÜ OLACAK

“SAĞLIK TURİZMİNE İVME KAZANDIRACAK”
Batman’ın Ermi mahallesi ile yeni stadyum arasındaki 120 dönümlük alan üzerine yapılması planlanan Batman’ın 500 yataklı hastane ihalesinin 1 Kasım’da yapılacağını belirten İl Sağlık Müdürü Dr. Hakan Pamukçu; “Batman’ın yeni hastanesinin örneği başka bir ilde yok” dedi. Yeni hastaneyle ilgili 12 bloktan oluşacağını ifade eden Dr. Pamukçu; “Yatay mimari gereği zemin+4 kat olacak olan yeni hastanede 19 ameliyathane, 182 poliklinik, 46 destek (doktor-ultrason odaları), 12 yataklı KVC yoğun bakım, 16 kroner, 66 yoğun bakım, 22 yeni doğan, 39 yataklı diyaliz, 24 yataklı palyatif yatak, 67 acil müşahede yatağı olacak. Ayrıca hastanenin acil bölümü 6 bin metrekarelik alanı kapsayacak. 10 röntgen, 6 yataklı inme servis, 8 yataklı yanık ünitesinin bulunacağı hastane aynı zamanda Batman sağlık turizmine hizmet verecek” dedi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Meryem Can 2021-09-29 21:33:20

Allah için önce bu açılan Eğitim Araştırma hastanesinin eksiklikleri tamamlayın. 1 tane profesör ve doçentin olmadığı hastane nasıl Eğitim Araştırma hastanesi oluyor anlamıyorum. Bu ve bunun gibi sorunlar varken şimdi kalkıp 3 yıl sonra bitecek hastane için bu olacak o olacak demeniz çok anlamsız oluyor.

Avatar
Haci 2021-09-29 18:34:33

Eğitim ve araştırma Hastanesi’ne açtığınızda ne oldu doğru dürüst doktor yok biz sağlık ocağı kadar işlemiyor sayın il sağlık müdürü boşuboşuna koltuk işgal ediyorsunuz

Avatar
Engelli ailesi 2021-10-06 01:51:56

Araştırma hastanesinin yönetimi değişmedikçe ve onları okoltukta tutan sağlık müdürü de değişmedikçe bu hastane düzelmez çocuk nürolojisi yok istifa edip gitti bunun gibi birçok doktor yok hepsi gitti burdan Diyarbakıra gidiyoruz ayrıca engelli hastamın fizik tedavi hakkını özelde kullanmamıza izin vermiyorlar yasal olarak bunu yapma hakları olmadığı halde..benim hastamı özel hastane gibi özel araçla evimden almıyorsan eve bırakmıyorsan ne hakla benim hastamı mağdur ediyorsunuz batmanda 10 bine yakın engelli var ve bu insanların yükü zaten ağır lütfen yüklerini daha çok ağılaştırmayın batman halkını bu konuda duyarlılık gösterip cimere şikayet etmeye çağırıyorum lütfen bu konuda duyarlı olalım

Avatar
Batmanlı 2021-10-04 02:54:53

Araştırma hastahanesinde doktor bırakmadınız be KÖTÜ YÖNETİMİNİZ YÜZÜNDEN HERKES İSTİFA EDİP KAÇTI SAĞLIK BAKANLIĞINDAKİ BAĞLANTINIZ NE KESENİN AĞZINI KİME AÇMIŞ VE ELİNİZ KİMİN CEBİNDE BUKADAR KÖTÜ YÖNETMENİZE RAĞMEN NASIL OLURDA O KOLTUKTA TUTUYORLAR SİZİ KİME PEŞKEŞ ÇEKİYORSUNUZ BATMAN SAĞLIK İL MÜDÜRLÜĞÜ DERHAL SORUŞTURMA AÇILIP MÜFETTİŞ GÖREVLENDİRİLMELİ BUKADAR İSTİFANIN HESABI SORULMALI

Avatar
Batmanlı 2021-09-30 13:09:40

Batman’ın en büyük siyasetçisi dr hakan pamukçu mahfettiniz batmanı geriye götürdünüz güzelim memleketi yaptığınız yolsuzluklarla

Avatar
Ali Yıl 2021-09-29 23:46:09

KORONA ne alemde? Sağlık üssü bu şekilde sağlığa verilen önemle mi olunacak!!!

Avatar
Bedrettin 2021-09-29 23:17:58

Hayırlı olsun hepimize gereklidir İnşAllah olur

Avatar