BATMAN İÇİN ÜRKÜTÜCÜ RAKAMLAR!

Batman’da korona virüsüne yakalananların sayısı hızla artıyor.

08 Mayıs 2020 Cuma 21:21
22211 Okunma
BATMAN İÇİN ÜRKÜTÜCÜ RAKAMLAR!

Son verileri basın mensuplarına açıklayan Vali Hulusi Şahin: “Rakamları bizim paylaşmamız doğru olmaz. Rakamları Sağlık Bakanlığımız açıklıyor. Ancak yaklaşık verilerimiz an itibariyle 400 civarında. Günlük tespit edilen vaka sayısı ise çift rakamlarda. Bu işin şakası yok. Tüm vatandaşlarımızı tedbirlere uymaya davet ediyorum” diye konuştu.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Acimayin! !! 2020-05-08 23:38:20

Sayın Valim, lütfen ne gerekiyorsa biran önce yapın, insanlarimiz çok cahilce davranıyor malesef bu konuda, sert yaptırımlar ancak bunları durdurur, özellikle kenar semtler petrolkent, Karşıyaka gibi yerler

Avatar
Ferman 2020-05-09 09:32:13

Alınan tüm kararların bayrama kadar uygulanmasını rica ediyorum.Hatta isi olmayan ve dışarılarda boş gezen insanlara katı kararlar uygulanmasına ve ceza kesilmesini rica ediyorum.

Avatar
Cengiz 2020-05-09 10:02:03

En başından beri 65 yaş üstü ve çocuklar da sürekli sokakta ve yasağa uyuyorlar. Özellikle site bahçelerinde insanlar hep bir arada. Buna da bir kısıtlama getirilmesi gerekmez mi?

Avatar
Ahmet 2020-05-09 03:55:40

Ben tetbirimi alıyorum elimden geleni yapıyorum ama kimsemin sıkıntısı çekmek istemem lütfen ama lütfen tetbir alın insanlar durmuyor biZde bu kadar tetbir alırken hastalık kapmak istemem

Avatar
Remzi 2020-05-08 23:45:22

Allah rızası için ûç harfli marketlere denetim istiyoruz...

Avatar
Duyarlı olmalıyız. 2020-05-09 02:41:33

Devlet gerekeni yaptı.Bundan sonra fert olarak salgını daha çok ciddiyete almak zorundayız.Herkes kendi sorumluluğunu yerine getirmeli.Hic kimse başkasının sağlığını riske atmamalı.

Avatar
Kadir 2020-05-11 00:26:27

Bizim toplumda cahil cesareti var. Bana bir şey olmaz mantığı ile hareket ediyor unuttukları bir şey var, belki sana bir şey olmaz ama sen gizli taşıyıcı olup en sevdiğine bulaştırabilirsin . Lütfen tedbiri elden bırakmayalım!

Avatar
kerem 2020-05-08 23:15:09

sağlık yöneticilerinin basiretsizliği. önlemler alınmıyor. filyasyon tek başına yeterli değil. bilinçlendirme de önemli. yönetim istifa