1 KONUT 1 MİLYON 880 BİN TL’YE SATILDI

**TOKİ’nin satışa çıkardığı Hasankeyf’teki 11 konut sahiplerini buldu. 156 Metrekarelik bahçeli konutların en düşüğü 1 Milyon 250 Bin TL, en yükseği ise 1 Milyon 880 Bin TL’ye satıldı

01 Aralık 2021 Çarşamba 17:21
8587 Okunma
1 KONUT 1 MİLYON 880 BİN TL’YE SATILDI

156 METREKARELİK BAHÇELİ EVLER SATILDI
Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Hasankeyf’in de aralarında bulunduğu 70 konut ile 195 işyerinin ihalesini dün gerçekleştirdi. Batman’ın tarihi ilçesi Hasankeyf’te de satışa çıkarılan 11 konut, sahibini buldu. 156 Metrekare+bahçenin de dahil olduğu konutların en ucuzu 1 Milyon 250 Bin lira, en yükseği ise 1 Milyon 880 Bin TL’den alıcı buldu. Hasankeyf’teki konutların çoğunun ilçedeki sakinler tarafından alındığı öğrenildi. (Haber Merkezi)

Son Güncelleme: 01.12.2021 17:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!! 2021-12-03 08:25:18

bu konutları alanlar kesssinlikle kesssinlike çalışarak alınteri dökerek bu paraları kazanmamışlar yazik yahu normal bir ev almak isteyen dişinde tırnağından biraz birikim yapmış insanlara yazık tamamiyle ev almak hayal oldu.buna sebep alanları ALLAH'a havale ediyorum.......

Avatar
Serkan can 2021-12-01 18:30:40

Boğaz manzaralı yalı mübarek.bu evlerin fiyatı buysa şehir merkezindekileri yadırgamamk lazım.ya hak sen yardım et.

Avatar
Deniz taş 2021-12-06 10:57:14

Asıl mesele verilen para değil , ev değil. Asıl mesele Hasankeyf'e duyduğu sevgidir özlemdir aşktır. Onun için bizler diyoruz ki Hasankeyf sevgidir özlemdir aşktır. Bunun sonucunda Hasankeyf'in değeri parayla ölçülemez. Yüksel abimiz isteseydi Türkiye'nin her yerinde en güzel evi alırdı,ama o kendi çok sevdiği memleketinden almak istedi.hasankeyfin değeri parayla ölçülemez,ve o en doğrusunu yapmıştır. Hayırlı olsun.

Avatar
Emlakçı batman 2021-12-02 10:32:13

Bu 300 TL lik evleri haydan gelen haram parayla 1800 TL TL ye satın kişi / kişiler konut fiyatlarını boşu boşuna yükseltmiş oldular. Far gelirli insanların helal emeklerine ihanet ettiler. Yazıklar olsun . Yazıklar olsun. Batmani tefeciler sarmış

Avatar