“ERZURUM'DAN CAĞ KEBABI GETİRDİK”
Batman, artık Erzurum’un ünlü cağ kebabıyla buluştu. Batman'ın Kültür Mahallesi'nde, Kültür İlkokulu yakınında açılan cağ kebabı salonunun açılışına Batman Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı Salih Kaplan, Esnaf ve Sanatkârlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi Başkanı Mehmet Oğurlu, bazı STK temsilcileri ve seçkin davetliler katıldı. Kurban kesilerek açılışı yapılan işletmenin sahibi Yunus-Emre Gündoğdu'yu kutlayan Batman Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı Salih Kaplan, Batman'ın yeniliklere açık bir şehir olduğunu belirterek, “Batmanlılar artık Erzurum'un damak tadı olan cağ kebabıyla buluşacak. Ayrıca bu mekân, farklı tatlı çeşitleriyle de kente ayrı bir renk katacak” dedi.
“BATMANLILARI MEKANIMIZA BEKLİYORUZ”
Açılışa katılan konuklara teşekkür eden cağ kebabı işletmecisi Yunus Gündoğdu ise şunları söyledi: “Yaklaşık üç aydır modern bir kebap salonu açabilmek için çalışıyoruz. Batman'ın gözde semtlerinden Kültür Mahallesi’ndeyiz. Batmanlıların ayağına Erzurum'un meşhur cağ kebabını getirdik. Ayrıca kadayıf dolmasını da konuklarımıza sunmayı ilke edindik. Tüm Batmanlıları yeni mekânımıza bekliyoruz.”