“YÜKSEK ETİKETİ İHBAR EDİN”

Batman’da hafta sonları denetimleri sürdüren Bakanlık görevlileri, vatandaşları uyardı; “Yüksek etiketi ihbar edin.”

26 Aralık 2021 Pazar 14:55
1761 Okunma
“YÜKSEK ETİKETİ İHBAR EDİN”

ETİKETLER KONTROL EDİLDİ

Ticaret Bakanlığı ekipleri, 81 İl’deki market fiyatlarını denetledi. Batman’daki marketlerin de etiketleri tek tek kontrol edildi. Döviz kurundaki inişi fiyatlarına yansıtmayanlar belirlendi. Ekipler, denetimlerde kurların düşmesine rağmen etiketleri ‘aşağı-doğru’ güncellemeyenleri tek tek tespit ederek, ‘Haksız Fiyat Değerlendirme Kurulu’na bildiriyor. Değerlendirme sonucu fahiş fiyatı tescillenen firmalara 10 bin 900 ile 109 bin TL arasında para cezası kesiliyor. Yetkililer, vatandaşları ‘Haksız Fiyat Mobil Uygulaması’, ‘Alo 175 Tüketici Hakları’na fahiş fiyatı ihbar etmeye davet etti. (Reşat Yiğiz)

Son Güncelleme: 26.12.2021 15:53
Anahtar Kelimeler:
BatmanHaberlerDenetim
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!! 2021-12-30 13:09:30

marketler taman zalim olmuşlar. market yumurtayı 29.50 tl ye alıyor 45 tl ye satıyor insaf vicdan merhamet kalmamış marketlerde.belediye önce yerel marketleri denetlesin ama göstermelik formalite değil tam denetleyin.

Avatar
Hüseyni 2021-12-28 09:25:05

alış faturalarina bakïn ve yüzde kar haddi hakkını verin her şey çøzümlenecek.bazï ūrūnlerde % 70 varan kar sağlayanlar var helal etmiyoruz

Avatar
Batmanlı 2021-12-27 00:19:49

Yerel marketleri denetleyin bakın etin ve yağın fiyatlarına hergün etiketle oynuyorlar. Gereksiz zam yaparak vatandaşın kanını sömürdüler. Ama batmanlı lar bunu da unutmayacak. Beddua aldınız birkere.

Avatar
Arif 2021-12-26 23:12:37

Yüksek olmayan ürün fiyatını soylesek daha iyi olur.cunku hepsi pahali

Avatar
Mahsum 2021-12-26 21:44:47

İhbar etmeye gerek yok batman market avm lerini dolaşsiar hepsinin fiati ateş tir hiç bisey alamiyoruz hangisini sikayet edecez hangisini etmeyecez sizden ricamiz heryeri denetlesinler

Avatar
Adnan 2022-01-01 16:49:17

Akaryakıt elektrik doğalgaz fiyatları da fahiş pahallı bunları kim denetleyecek. Marketlerde gelen zammı aynen yansıtır. Zaten amaç zamların sorumluluğunu üzerlerinden atmak.

Avatar
Yusuf 2021-12-27 01:44:45

Bütün petrol ofislerinde yakıt çok pahalı devleti yada petrol ofislerini denetleyin bırakın milletin peşini kendinizi düzeltin