Bu ülkeye zarar veriyorlar
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ve ana muhalefet partisi lideri Deniz Baykal’ın ülkemize yarar değil zarar verdiklerine inanıyorum. Ülkenin Başbakan’ı ve ana muhalefet partisi lideri televizyonlarda tüm Türkiye’nin huzurunda adeta iki çocuk gibi kapışıyorlar. Nedir bu yapılanlar bu ülkeyi tekrar 70’li yıllara, kardeşin kardeşe ‘sen sağcısın, sen solcusun’ diyerek birbirlerini öldürdüğü günlere geri götürmek mi istiyorsunuz? Bu ülke ve bu ülkenin insanları bir daha o günleri hatırlamak bile istemiyor. Vatandaş bu kadar sıkıntı bu kadar işsizlik ve bu kadar belirsizliği hak etmiyor. Bu insanlar bu kadar yokluk ve sefalet içerisinde iken siz neyin peşindesiniz? Neyi paylaşamıyorsunuz? Doğrusu ben artık ne Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’a ne de Deniz Baykal’a inanmıyorum. Televizyonlarda yaptıkları tartışmalara hatta AKP’nin kapatılma davasına dahi inanmıyorum ve ben bütün bu yapılanların türban ve Kuzey Irak’a kara harekatının gündemini değiştirmek için Başbakan Tayyip Erdoğan ve Deniz Baykal tarafından yapılmış bir danışıklı dövüş olduğunu düşünüyorum. Yani futbol tabiri ile söylüyorum bence şike yapıyorlar. Yoksa bunun aksini aklım mantığım almıyor.