YAŞAM

Batman Çayı’nda Boğulan genç son yolculuğuna uğurlandı

Pazar günü yakınlarıyla birlikte Batman Çayı’na pikniğe giden 22 yaşındaki İsmail Arzık, serinlemek için girdiği Batman Çayı’nda boğularak hayatını kaybetmişti.

Abone Ol

YAKINLARIYLA PİKNİĞE GİTMİŞTİ

Lise mezunu olduğu öğrenilen ve üniversite sınavına hazırlandığı belirtilen İsmail Arzık, ailesiyle birlikte pazar günü Balpınar beldesi yakınlarında Batman Çayı çevresinde pikniğe gitmişti. Serinlemek amacıyla suya giren talihsiz genç, akarsuda boğularak yaşamını yitirdi. Dünakşam Batman Eğitim ve Araştırma Hastanesi morgunda otopsisi yapılan İsmail Arzık, yakınlarının gözyaşları arasında Beşiri ilçesine bağlı Örmegöze köyünde toprağa verildi.