23 YIL ÖNCE DUBLE YOLA DÖNÜŞTÜRÜLDÜ
Batman-Kozluk-Diyarbakır yolu 2003 yılında duble yola kavuşan ilk güzergahtı. 2000’li Yıllara kadar çok sayıda trafik kazasının yaşandığı Diyarbakır yolu; 2003 yılında dönemin Batman Valisi Efkan Ala, tarafından duble yol statüsüne kavuşturulmuştu. 23 Yıl önce tek şerit olan eski Diyarbakır yoluna sıfır olan tepelerin etrafına da istinat duvarları çekilmişti. Eski yol güzergahında 2000’li yılların manzarasından bu kare arşivlerde yerini aldı.