Okul önünde feci kaza

Eğitim-öğretim yılının ikinci haftasında meydana gelen feci trafik kazası, yürek burktu.

Okul önünde feci kaza

Eğitim-öğretim yılının ikinci haftasında meydana gelen feci trafik kazası, yürek burktu.

19 Eylül 2019 Perşembe 17:33
12472 Okunma
Okul önünde feci kaza

Eğitim-öğretim yılının ikinci haftasında meydana gelen feci trafik kazası, yürek burktu. Okul önünde meydana gelen trafik kazasında 7 yaşındaki öğrenci yaşamını kaybetti. Talihsiz kaza TOKİ Kazım Karabekir İlkokulu önünde meydana geldi. Okul çıkışı saatinde bir servis şoförünün geri geldiği sırada öğrenciyi fark etmemesiyle 1. Sınıf öğrencisi Rümeysa Asutay aracın altında kaldı. Ağır yaralanan talihsiz öğrenci kaldırıldığı Batman Bölge Devlet Hastanesinde tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. (Haber Merkezi)

Son Güncelleme: 19.09.2019 20:07
Anahtar Kelimeler:
KazaBatman
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Umut adalette 2019-09-19 22:19:30

Bir baba ve insan olarak yüreğim acıdı.ağladım.ailesinin başı sağolsun.Allah rahmet etsin.şehirici dolmuşları.okul servisleri ve taksiciler denetim ve eğitimden geçirilsinler. Kontrollerde.alkol ve uyuşturucu.testi yapılsın.

Avatar
Ali Hacıoğlu 2019-09-19 18:16:37

Bu ilin valisi,milli eğitim müdürü vebal altındadır.bazı okulların kayıt alanı dışından öğrenci aldığından bu tür kazalar kaçınılmaz.o okulların önlerinde elli tane okul servisi var ve öğrencilerçok uzak mahallelerden taşıyorlar.resmi olarak o mahallede oturuyor ama evi batmanın en uzak mahallesinde buna basın el atmalıdır.en azından başka rümeysalar ölmesin.yarın geç olabilir

Avatar
Suat 2019-09-19 21:48:54

Tokı kazım karabekir ilk okulunun yolu çok dar ve kaldırım da yok . Okul çıkış saatlerinde araçlardan dolayı adım atilamiyor.Okul önündeki yolun acilen genişletilmesi ve yayalar için kaldırım yapılması gerekmektedir.Ayrıca o kalabalıkta geri geri giden başta minübüs şoförü ve okul yapılırken uygun bir yol ve kaldırım yapmayı ihmal eden ihmalkarlar hakkında gerekenin derhal yapılması gerekmektedir. Okul yolunu ancak at arabası geçecek kadar dar yapmışlar.Bu sıradan bir kaza değil kollektif bir cinayet....

Avatar
Vatandaş 2019-09-21 09:15:27

Serviş minibüslerine ve şehiriçi minibüslerine acilen çözüm getirilmelidir.belli bir yaş sınırlaması ve eğitimden gecirilmeleri lazım.her önüne gelen servis kuruyor denetim şart

Avatar
Zeynep 2019-09-21 01:08:12

Bende oğlumu hergün korkarak ve dualarla okula göneriyorum milli Eğitim Vakfı orta okulu önündeki butik kazalarahat oluyor ilgili kurumların buna bir çare bulması gerekiyor Allah ailesine sabırlar versin butik kazalar olmasin Rabbim çocuklarımızı korusun

Avatar
Kenan 2019-09-20 20:11:20

Allah anne babasına sabır versin.okul müdürleri kayıt alanları dışından öğrenci aldıklarından dolayı servislerle gelen öğrenci sayısı çoğalıyor haliyle okul önlerinde onlarca servis oluyor. Bu tür kazalarda okul müdürleride vebal altındadır. Böyle giderse bazı müdürler ellerinden gelse kayıt alanından öğrenci almayacaklar.

Avatar
Mahmutoğulları Batman 2019-09-25 01:54:48

Tüm şöförler dikkatli olsun

Avatar