O YOLDA ÖLÜMLÜ KAZA! 1 ölü 4 yaralı

O YOLDA ÖLÜMLÜ KAZA! 1 ölü 4 yaralı

O YOLDA ÖLÜMLÜ KAZA! 1 ölü 4 yaralı

O YOLDA ÖLÜMLÜ KAZA! 1 ölü 4 yaralı

admin
admin
16 Temmuz 2018 Pazartesi 21:11
8327 Okunma
O YOLDA ÖLÜMLÜ KAZA! 1 ölü 4 yaralı


Mıcır serimiyle gündeme gelen Batman-Siirt karayolunda 19.30 sıralarında feci kaza meydana geldi. Beşiri yönünden Batman istikametine gelen Sabri Keskin yönetimindeki araç, karşı yönden gelen Rıdvan İpek yönetimimdeki araçla kafa kafaya çarpıştı. Feci kazada 28 yaşındaki. Rıdvan İpek yaşamını yitirirken 4 kişi de yaralandı. Kazayla ilgili soruşturma sürüyor.

Son Güncelleme: 17.07.2018 16:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mesut 2018-07-17 11:54:09

Sorumlular en agır şekilde cezalandırılsın

Avatar
Ali 2018-07-17 10:45:43

Göz göre göre gencecik bir can gitti durumun buraya geleceği belliydi şimdi yetkililer gidipte mıcırı temizleyecek mi ? Peki giden can nasıl geri gelecek...yazık çok yazık

Avatar
şerif 2018-07-17 00:49:15

batman beşiri yolu arasında refüj yapılırsa bu kazaların önüne geçilecek.en iyi çözüm olarak refüj rica ediyoruz yetkililere,alın size çözüm,Allah rahmet eylesin.

Avatar
Nuri 2018-07-21 11:37:59

l vicdan, el vicdan. Dün bir kaza dahs yaşandı bu yolda ve ölümle sonuçlandı. Beşiri kavşağından Osb kavşağına kadar olan kısımda bir sürü villa müstakil ev okul iş yeri var. Mahalle olmuş resmen. Acilen bu güzergaha.bir sıcak asfalt çalışmaları olsun Okadar fabrika var binlerce eleman çalış makta. Mıcır yau. Başka bi çalışma yoku eski sisteme göre gidiyor lar OSB çıkan bilmezki mıcır dökmüşler bide 4ve5 kaza olduktan sora daha yeni tabela yapıştırdıkların ğördüm Allah rahmet edenin aylesine sabır versin.

Avatar
Faruk 2018-07-17 07:53:27

El vicdan, el vicdan. Dün bir kaza dahs yaşandı bu yolda ve ölümle sonuçlandı. Beşiri kavşağından Osb kavşağına kadar olan kısımda bir sürü villa müstakil ev okul iş yeri var. Mahalle olmuş resmen. Acilen bu güzergaha sıcak asfalt, refüj ve aydınlatma yapılması lazım.

Avatar
Ozan 2018-07-16 22:19:25

Yaziklar olsun ! Sahipsiz bir kent !

Avatar
Dikkat 2018-07-16 21:59:32

O yol daha çok can alır. Hergün gidip geliyorum tedirgin bir şekilde. Kazaların %80 sorumlusu o yola mucur dökenler, %20 de o mucurlu yolda 110-130 km hızlarda araç kullananlar. Nereye yetişmeye çalışıyor o hız yapanlar anlamıyorum. Keşke kamera olsana bir görseniz 20 yaşında genç altında BMW yada audi araçlarla terör estiriyorlar. Milletin canına kastediyorlar. Osb servis şoförleri deseniz çoğu 20-25 yaşında maganda... Yaşıyorsak tesadüfen yaşıyoruz. Bir kere ceza kesildiğini görmedim o yolda. Emniyet şeridi bile değil karşı şeritte gidenimi ararsın 170 le gideni mi ararsın. Ehliyetsiz kullananları mı ararsın. Denetim sıfır üstüne birde mucur belası bıktık iyice

Avatar
BAŞKAN 2018-07-17 08:20:52

İnsan hayatı bu kadar ucuz olmamalı; o yolu yapan ,ihaleye veren, imzası olan herkes bu kazdan sorumludur.