KALBİNDEN BIÇAKLANDI! 1 KİŞİ GÖZALTINDA

Batman'ın Site Mahallesi'nde dün gece bıçaklı kavgada 20 yaşındaki Ulaş R. hayatını kaybetti.

KALBİNDEN BIÇAKLANDI! 1 KİŞİ GÖZALTINDA

Batman'ın Site Mahallesi'nde dün gece bıçaklı kavgada 20 yaşındaki Ulaş R. hayatını kaybetti.

10 Ağustos 2019 Cumartesi 11:36
12339 Okunma
KALBİNDEN BIÇAKLANDI! 1 KİŞİ GÖZALTINDA

Batman'ın Site Mahallesi'nde dün gece bıçaklı kavgada 20 yaşındaki Ulaş R. hayatını kaybetti. Olay dün gece 22.30 sıralarında meydan geldi. TPAO Batman Bölge Müdürlüğü'nün tenis kortuna yakın tesislerde iki grup arasında bilinmeyen bir nedenle çıkan tartışma kavgaya dönüştü. 20 yaşındaki Ulaş R. kalbine aldığı bıçak darbesiyle ağır yaralandı. Talihsiz genç Batman'daki özel bir hastaneye kaldırılmak istendiği sırada yolda hayatını kaybetti. Polis, cinayet ile ilgili çok yönlü soruşturma başlattı. Olaya karıştığı iddia edilen bir kişinin gözaltına alındığı öğrenildi. (Haber Merkezi)

Son Güncelleme: 10.08.2019 12:45
Anahtar Kelimeler:
CinayetHaberlerBatman
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Metin olgun 2019-08-10 12:42:02

Ya ne oluyor bu gencliğe kimse bunlara dur demiçekmi Gencecik yaşta hayatını kaybetti ALLAH Ailesine sabırlar versin.

Misafir Avatar
xx 2019-08-10 21:15:01 @Metin olgun

insanlar insanlığı öğretse bu olaylar olmaz....

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yusuf Ekinci 2019-08-10 22:12:47

TPAO güvenlik açısından çok yetersiz.Atatürk parkı bile daha güvenlikli bir yer. Güvenlikten sorumlu kişiler bu kişileri nasıl bıçakla elini kolunu sallayarak içeri alıyor. Çok yazık.

Avatar
Mehmet Gültekin 2019-08-10 12:17:52

Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun güzel bi insandı

Avatar
Raman 2019-08-10 23:14:36

Şuursuz özgürlük gençleri ne hale getiriyor

Avatar
Mehmet 2019-08-10 19:36:53

Küfür dalaşı sonu ölümle biter

Avatar
Salim gün 2019-08-14 11:00:29

TPAO halka açık bir kurum olabilir. Türkiyede halka açık onlarca kurum tesis misafirhane var. Ne olursa olsun güvenlik araçsız şekilde bıçak kesici aletle içeri giren kişiye izin vermeyecektir. Arabalara gelişi güzel iş olsun diye baktıklarını herkes görüyor.öncelikle güvenlik hizmeti TPAO kadrolu personelinden ayrılmalı. Kadrolu güvenlik sorumlusu memuru gibi güvenlikle ilgisi olmayan kişilerin güvenliğin başında olmaması gerekir.

Avatar
Feridun 2019-08-12 14:04:31

İlk önce vefat eden kardeşimizi Allah rahmet etsin.ailesine sabırlar diliyorum.Burda değinmek istediğim bir konu var.Tpao bazı tesisleri ihale yolu ile kiralıyor.halka açık batman halkıda tpao giriş kapısında kimliğini ibraz ederek tesislere girip çıkıyor.ve bu olay oluyor burda tpao ve güvenliğin nasıl bir hatası var anlayamadım.sadece şunu söyleyebilirim tesislere kiraya verilmemiş olsaydı.giriş ve çıkış az olacaktı.elini kolunu sallayan tesislere giremiyecekti olay bundan ibaret.

Avatar
Mehmet Ali 2019-08-12 06:48:37

Tpao yol geçen hanı ne yazık. İsteyen elini kolunu sallayarak rahatça geçiyor. İçerisinde halka açık kafe ve restaurant olunca denetim sağlanamıyor...Sitede böyle bir olay yetkilileri ciddi anlamda düşündürtmeli