İNSANLIK DIŞI!

Batman’ın Hasankeyf ilçesine bağlı Kumluca köyündeki Asma köprüye asılan tilkinin görüntüsü ‘şok’ etkisi yarattı.

İNSANLIK DIŞI!

Batman’ın Hasankeyf ilçesine bağlı Kumluca köyündeki Asma köprüye asılan tilkinin görüntüsü ‘şok’ etkisi yarattı.

18 Ağustos 2019 Pazar 16:51
13455 Okunma
İNSANLIK DIŞI!

Batman’ın Hasankeyf ilçesine bağlı Kumluca köyündeki Asma köprüye asılan tilkinin görüntüsü ‘şok’ etkisi yarattı.

Hafta sonu piknik için bölgeye giden bazı vatandaşların cep telefonlarıyla kaydettiği görüntü, kan dondurdu. Bir tilkinin boynuna ip geçirilerek köprüden aşağıya asılmasının görüntüsü sosyal medyada da büyük tepki gösterildi. Bazı hayvanseverler: “Bunu yapan insan olamaz. Tamamen insanlık dışı bir olay. İlgili kurumların harekete geçmesini istiyoruz” dediler.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Özgürkariyer 2019-08-19 04:21:07

Merhamet etmeyene merhamet edilmez. (Hz. Muhammed s.a.v)

Avatar
Tilki 2019-08-19 09:42:59

Adam köprünün başına mekan kurmuş istediği gibi at koşturuyor millet. Orada pikniğini yapmaya. Gidiyor ama. Adam. Orda. Kural. Koyuyor yok bunu yapmayın buraya dokunmayın falan da filan. Ya adamın mekanında konaklican yada orda rahatlık yok sana. Yetkililerin. Buna. Derhal müdahale etmesini istiyorum. Hayvanlara. Bakış açısı budur adamın birde insanlara nasıl davranıyor varın siz. Hesap edin her pislen pis olsak sonumuz ya hapis ya mezar

Avatar
gamze 2019-08-18 23:18:04

Allah belalarını versin

Avatar
Sedat 2019-08-18 23:13:31

Gerçekten bu bir insanlık ayıbıdır hanı doğadaki hayvanlarda canlıdır onları sadece bir nesne gibi cansız olarak görmeyelim yazıktır günahtır doğadaki bütün canlılar bizim zenginliğimizdir lütfen onlara dokunmayalım orman su işler müdürlüğünü göreve davet edioruZ

Avatar
Agit çın 2019-08-20 15:19:58

Bunu yapan insan olamaz. Vahşi bir canavar olmalı.

Avatar
Habib 2019-08-19 21:44:30

Allah belanı versin aynısı başına gelsin

Avatar
Süphan Özcan 2019-08-19 20:21:52

Ben Bir Batman halkı olarak bunu demk istiyorum egerki hayvanların dini olmuş olsaydı insanları şeytan olarak bilirdi o yüzden o hayvanı oraya asan Bir insan olamaz kınıyorum.

Avatar
Eğitimci 2019-08-25 21:28:24